تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۱۹
کد خبر : 3930

درخواست یک نماینده مجلس از احزاب سیاسی درباره انتخابات

درخواست یک نماینده مجلس از احزاب سیاسی درباره انتخابات
عضو هیات رییسه مجلس رسالت احزاب برای حضور در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: احزاب سیاسی به جای سیاه‌نمایی با ارائه برنامه در این عرصه وارد شوند تا شاهد ایران قوی در فضای بین‌المللی باشیم. 

کاندیداسنج | مجتبی یوسفی با اشاره به استقبال فعالان سیاسی و داوطلبان انتخابات مجلس از پیش ‌ثبت ‌نام‌ اظهار داشت: آمار پیش ثبت نام داوطلبان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از برگزاری انتخابات پرشکوه می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از بزنگاه‌هایی است که در عرصه داخلی و بین المللی اعتبار نظام را نشان می‌دهد و جهان مجددا نظاره می‌کند، افزود: اگرچه مشکلاتی وجود دارد، اما مردم از انقلاب و نظام خود پشتیبانی می‌کنند و حضور پررنگ مردم در انتخابات پیامی روشن برای دشمنان و بدخواهان دارد و آنها را نگران و آشفته می‌سازد.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس اضافه کرد: مردم همیشه در لحظات حساس انقلاب پشتیبان نظام بوده اند و برای حفظ نظام به صحنه می آیند و در عرصه انتخابات امسال هم به طور قطع دشمن را نا امید خواهند کرد.

 

یوسفی با بیان اینکه حضور کمرنگ در انتخابات در امنیت ملی کشور تاثیر مستقیم دارد، ادامه داد: اگر دشمنان کشور احساس کنند که نظام و انقلاب پشتوانه خود را از دست داده یا این پشتوانه کمرنگ شده است، هجمه‌ها و توطئه‌های خود را افزایش می‌دهند، بر همین اساس استقبال پرشور مردم توطئه‌ها را خنثی کرده و از میان می‌برد، پس همه ما باید با حضور بیشتر نقش‌آفرینی کنیم تا شاهد انتخاباتی پُرشور و مؤثر باشیم.

 

وی انتخاب افراد کارآمد را یکی از مولفه های مهم انتخابات عنوان کرد و گفت: نامزدهای انتخابات باید با ارائه برنامه و بدون تخریب دیگران در صحنه حاضر شوند و مردم هم افراد شایسته و صاحب نظر را انتخاب کنند تا مانع سوء استفاده دشمنان در تبلیغات منفی علیه نظام شویم.

 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ثابت کردند که پای کار نظام و انقلاب هستند از این رو باید به دغدغه های آنها توجه بیشتری کنیم و برخی پروژه ها را زودتر به نتیجه برسانیم تا مشکلات معیشتی و اشتغال مردم کمتر شود./ ایرنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.