تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 5933

هیاهوی مالک شریعتی و رفقا برای هیچ!/ تایید اعتبارنامه تاجگردون توسط وکلای ملت! 

هیاهوی مالک شریعتی و رفقا برای هیچ!/ تایید اعتبارنامه تاجگردون توسط وکلای ملت! 
تلاش و هیاهوی مالک شریعتی و رفقا برای رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با ایجاد تشنج و جنجال با شکست مواجه شد و نمایندگان گچساران توانست تایید اعتبارنامه خود را از وکلای ملت بگیرد.

کاندیداسنج؛ تلاش و هیاهوی مالک شریعتی و رفقا برای رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با ایجاد تشنج و جنجال با شکست مواجه شد و نمایندگان گچساران توانست تایید اعتبارنامه خود را از وکلای ملت بگیرد.

مالک شریعتی که در جریان سیلی زدن عنابستانی به سرباز وظیفه، جانب عنابستانی را گرفت و خواستار تقوای جمعی شد؛ حالا تقوا را کنار گذاشته و بر سر موضوعاتی که خلافش اثبات شده، خواهان باطل کردن رای مردم بود که با نه نمایندگان مواجه شد.

از تلاش مالک شریعتی، نماینده جریان تندرو در مجلس اینگونه بر می آید که نه آرا مردم برایش مهم است، نه نظر شورای نگهبان و نه حتی فرمایش رهبر انقلاب برای دوری از حواشی زیان آور!

در بازار نه چندان داغ انتخابات مجلس در اسفند سال گذشته، حوزه انتخابیه گچساران از حوزه های پرشور و نشاط بود؛ که یکی از دلایل آن را باید حضور تاجگردون دانست؛ کسی که توانست ۶۳ درصد از رای واجدین شرایط را کسب کند.

با توجه به این نکته، آنقدر هم عجیب نیست اگر برای مالک شریعتی با ۳ درصد رای، نظر مردم و مشارکت بالا در انتخابات بی اهمیت باشد؛ چرا که خود او کرسی اش را مدیون مشارکت پایین در تهران است!

موضوع زمانی جالب تر میشود که بدانیم

مجموع رای آن هفت نماینده امضا کننده، نسبت به کل واجدین شرایط حوزه های انتخابیه شان، نصف آراء تاجگرون هم نمیشود.

در شرایطی که نظام الدین موسوی (یکی از ۹ نفری که نامه لغو اعتبارنامه تاجگردون در مجلس پیشین را امضا کرد) در مصاحبه ای گفت: مواردی که علیه تاجگردون مطرح شد خلاف واقع بود و صحت نداشت و تلویحا نگارش آن نامه را کار اشتباهی دانست.

باید پرسید مالک شریعتی دقیقا به دنبال چیست؟ آیا دغدغه وی مبارزه با فساد است؟ اگر چنین است، شایسته است بگوید برای فسادستیزی و شفافیت در قامت نماینده شهر تهران چه قدمی برداشته است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.