تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 5065

چند درصد دانشجویان در انتخابات شرکت می کنند؟

چند درصد دانشجویان در انتخابات شرکت می کنند؟
در پژوهش جدید « کادا» از دانشجویان پرسیده شده که براساس شناختی که از وضعیت جامعه دارند این روزها مهم‌ترین موضوعی که ذهن مردم را به خود در گیر کرده است، چیست که تعداد ٣٣٤ نفر یعنی بیش از 86 درصد از مصاحبه‌شوندگان مهم‌ترین دغدغه ذهنی مردم کشور را در موضوع «گرانی‌ها، اشتغال و هزینه‌های بالای زندگی» عنوان کرده‌اند. 

کاندیداسنج|  در پژوهش جدید «کادا» از دانشجویان پرسیده شده که براساس شناختی که از وضعیت جامعه دارند این روزها مهم‌ترین موضوعی که ذهن مردم را به خود در گیر کرده است، چیست که تعداد ٣٣۴ نفر یعنی بیش از 86 درصد از مصاحبه‌شوندگان مهم‌ترین دغدغه ذهنی مردم کشور را در موضوع  «گرانی‌ها، اشتغال و هزینه‌های بالای زندگی» عنوان کرده‌اند.

همچنین پرسیده شده درصورتی‌که فردی بخواهد اخبار مربوط به انتخابات را پیگیری کند معتبرترین خبرها در این زمینه را از کدام منبع می‌تواند دریافت کند که از تعداد 385 نفر شرکت‌کننده 146 نفر یعنی 37.9 درصد از افراد شرکت‌کننده، «فضای مجازی» را انتخاب کرده‌اند و فقط 29.6 درصد رای خود را به صداوسیما داده‌اند. 

در بخش دیگری از مصاحبه پرسیده شده که « آیا تصمیم گرفته‌اید که در انتخابات پیش‌رو شرکت بکنید یا خیر؟» 35.5 درصد گزینه «قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد»؛ را انتخاب کرده‌اند./ منبع: فرهیختگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.