تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 4404

۵۹ نفر از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک تایید صلاحیت شدند

۵۹ نفر از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک تایید صلاحیت شدند
۵۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ایذه، باغملک،دزپارت و صیدون تایید صلاحیت شدند.

کاندیداسنج| ۵۹ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ایذه، باغملک،دزپارت و صیدون تایید صلاحیت شدند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ایذه، به نقل از حسن نبوتی افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان از ۲۵ آبان ماه در هیات نظارت استان و مرکز آغاز و نتایج آن از ساعات اولیه بامداد روزجمعه،به وفرمانداری‌ها و داوطلبان اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس از ۱۰۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه، تعداد ۵۹ نفر تایید صلاحیت، ۳۵ نفر عدم تایید صلاحیت، ۳ نفر عدم احراز صلاحیت و ۵ نفر عدم ثبت نام(عدم تکمیل فرایند ثبت نام توسط متقاضی، مطابق ماده۵۳،تبصره۲ و ماده ۳۱ بند۹) شدند.

فرماندار شهرستان ایذه با بیان داشت: درمرحله پیش ثبت نام تعداد ۲۰۹ نفر متقاضی داوطلبی بودند؛ که از این تعداد، ۱۰۷ نفر  یا مدارک لازم را ارائه ننموده بودند و یا انصراف دادند، گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ دیماه برای اعتراض فرصت دارند و براساس جدول زمان بندی این اعتراضات توسط” شورای نگهبان” به مدت یک ماه یعنی تا ۱۹ بهمن مجددا بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما در هیات های اجرایی و هیات نظارت، با کمک دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی ، صیانت و امانتداری از رای مردم می باشد و امیدواریم با رقابت سالم داو طلبان و مشارکت پرشور مردم شریف و نجیب سراسر حوزه انتخابیه ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون، شاهد برگزاری انتخاباتی حماسه ساز باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزارخواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.