تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر : 6235

با ذاکر تیموری آشنا شوید

با ذاکر تیموری آشنا شوید
ذاکر تیموری متولد سال ۱۳۶۹ در کرمانشاه است. او دانش آموخته دکتری رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات است که نویسندگی دو مجلد کتاب در حوزه مدیریت را در سوابق علمی خود داراست.

کاندیداسنج؛ ذاکر تیموری متولد سال ۱۳۶۹ در کرمانشاه است. او دانش آموخته دکتری رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات است که نویسندگی دو مجلد کتاب در حوزه مدیریت را در سوابق علمی خود داراست.

تیموری از سال ۱۳۹۳ با عنوان گوینده خبر وارد سازمان صداوسیما شد و در این بخش علاوه بر کار گویندگی به فعالیت در حوزه های دبیری و سپس سردبیری خبر پرداخت.

از سوابق او در سازمان صداوسیما می توان به:

-گوینده خبر ۲۲:۳۰ شبکه دو سیما

-گوینده خبر ۱۸:۳۰ شبکه پنج سیما

-مجری برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما

-مجری شبکه افق سیما

-سردبیر خبر صداوسیما مرکز کرمانشاه

و مدیرگروه خبر رادیو صداوسیما مرکز کرمانشاه اشاره کرد.

وی هم اکنون اجرای خبر ۲۲ شبکه سه سیما را بر عهده دارد. اعلام خبر گرانی نرخ بنزین در سال ۹۸ برای اولین بار در رسانه ملی توسط او، حواشی زیادی را برایش ایجاد کرد. وی بتازگی بر سر ماجرای ترافیک نمایشگاه با رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جدال لفظی داشت و این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و فارسی زبان خارجی در پی داشت. یکی دیگر از موضوعاتی که او را در فضای رسانه ای بیشتر مطرح نمود انتقاد صریحش در برنامه تهران ۲۰ از انتصاب داماد روحانی در یکی از سمت های دولتی بود.

کارگردانی و نویسندگی برخی مستندها و برنامه های تلویزیونی از جمله ایستگاه کتاب نیز در سوابق رسانه ای و فرهنگی او مشاهده می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.