تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 8401

علیزاده: مجلس اقدام پزشکیان برای تشکیل دولت وفاق ملی را تکمیل کند

علیزاده: مجلس اقدام پزشکیان برای تشکیل دولت وفاق ملی را تکمیل کند
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه با وفاق ملی می توان بجای دعواهای سیاسی، به فکر اولویت های جامعه بود، گفت: رئیس جمهور قدم اول را برای کاهش اختلاف های داخلی با معرفی دولت وفاق ملی برداشته است و در ادامه هم مجلس شورای اسلامی این اقدام را تکمیل کند.

کاندیداسنج|یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه با وفاق ملی می توان بجای دعواهای سیاسی، به فکر اولویت های جامعه بود، گفت: رئیس جمهور قدم اول را برای کاهش اختلاف های داخلی با معرفی دولت وفاق ملی برداشته است و در ادامه هم مجلس شورای اسلامی این اقدام را تکمیل کند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی اشاره به اهمیت شکل گیری دولت وفاق ملی، اظهار کرد: تشکیل دولت وفاق ملی یک ضرورت برای کشور است. رئیس جمهور هم تاکید داشته که عمده مشکلات ما ناشی از اختلافات داخلی است. او با تشکیل دولت وفاق ملی به دنبال این است که اختلاف های داخلی کنار گذاشته شود و همه جناح ها با افزایش سعه صدر، تحمل و همچنین همکاری با یکدیگر ، به دنبال حل مشکلات کشور باشند.

وی ادامه داد: وقتی گروه یا جناحی در هر نهاد یا قوه هر نوع اندیشه غیر از اندیشه خود را اشتباه یا خیانت و جرم بداند، وفاق ملی شکل نمی گیرد. وفاق ملی حاصل همکاری جریان ها و نهادهای کشور با یکدیگر و داشتن سعه صدر و تحمل یکدیگر است. امیدوارم با نگاهی که رئیس جمهور آغاز کرده است، شاهد همکاری همه جریان ها و نهادها با دولت و کاهش مشکلات کشور باشیم.

این فعال سیاسی افزود: از یاد نبریم نیمی از مردم در انتخابات اخیر شرکت نکردند. حداقل نیمی از آنهایی هم که در انتخابات شرکت کردند نسبت به وضع موجود اعتراض داشتند. ساده انگاری است بگوییم آنها که در انتخابات شرکت نکردند، فرصت یا حوصله حضور و مشارکت نداشتند. درک شرایط کشور و دلیل گلایه مردم اهمیت دارد. معتقدم با وفاق ملی می توان بجای دعواهای سیاسی، به فکر اولویت های جامعه بود. آقای پزشکیان قدم اول را برای کاهش اختلاف های داخلی با معرفی دولت وفاق ملی برداشته است و حالا نوبت مجلس شورای اسلامی است که با حمایت از کابینه پیشنهادی، یک گام دیگر برای دستیابی به وفاق ملی بردارد.

علیزاده طباطبایی در  پایان گفت: رئیس جمهور در معرفی این کابینه نظرات همه گروه های سیاسی را گرفته و همانطور که خودش اعلام کرده است، از افراد توانمند دولت های گذشته در کابینه استفاده کرده است. حالا مجلس هم با همان نگاه وفاق ملی از کابینه حمایت کرده و به آنها رای اعتماد بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.