تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 5956

نمایندگان مجلس برای کاندیدا شدن قالیباف دست به کار شدند/ یک منبع آگاه: قالیباف دوشنبه ثبت نام می کند!

نمایندگان مجلس برای کاندیدا شدن قالیباف دست به کار شدند/ یک منبع آگاه: قالیباف دوشنبه ثبت نام می کند!
در حالی که برخی نمایندگان مجلس مدعی شده بودند محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، پیگیری های کاندیداسنج حاکی از آن است که احتمال ثبت نام قالیباف وجود دارد و احتمالا او روز دوشنبه راهی وزارت کشور می شود.

کاندیداسنج| در حالی که برخی نمایندگان مجلس مدعی شده بودند محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی قصدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، پیگیری های کاندیداسنج حاکی از آن است که احتمال ثبت نام قالیباف وجود دارد و احتمالا او روز دوشنبه راهی وزارت کشور می شود.

یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با کاندیداسنج عنوان کرد: برخی از نمایندگان شروع به جمع آوری امضا برای حمایت از کاندیداتوری قالیباف کرده اند. تا این لحظه ۱۴۳ نماینده این درخواست را امضا کرده اند. پیش بینی می شود این تعداد به ۱۷۰ تا ۱۹۰ امضا برسد.

وی افزود: اگر اتفاق خاصی نیفتد، آقای قالیباف احتمالا دوشنبه به وزارت کشور می رود و ثبت نام خود را انجام می دهد.

در همین رابطه، دنیا مالی نماینده بندر انزلی گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با قالیباف، ایشان نفیاً و اثباتاً سخنی در خصوص عدم شرکت در انتخابات نگفت و اظهارنظر نکرد و برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تعهدی نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.