تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 4734

علی عسکر ظاهری عبده وند؛ مردی برای همه احزاب و لیست ها!

علی عسکر ظاهری عبده وند؛ مردی برای همه احزاب و لیست ها!
در روزهای اخیر، زمزمه هایی به گوش می رسد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که مهم ترین و بزرگترین تشکیلات اصول گرایی انتخاباتی محسوب می شود، در حال بررسی علی عسگر ظاهری برای قرارگیری در لیست خود است.

کاندیداسنج| در روزهای اخیر، زمزمه هایی به گوش می رسد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که مهم ترین و بزرگترین تشکیلات اصول گرایی انتخاباتی محسوب می شود، در حال بررسی علی عسگر ظاهری برای قرارگیری در لیست خود است.

این خبر آنقدر عجیب است که کاندیداسنج بر آن شد تا در این رابطه نکاتی را به سمع و نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و همچنین مردم شریف حوزه انتخابیه برساند.

پرسش مهم این است که علی عسکر ظاهری عبده وند که در انتخابات مجلس دهم در سال ۹۴ در لیست امید اصلاح طلبان قرار گرفته بود و به مجلس راه یافت، چگونه می تواند اکنون می تواند گزینه نهایی شورای ائتلاف باشد؟

اگر کلید واژه علی عسکر ظاهری عبده وند و لیست امید را در گوگل سرچ کنید، جزئیات قرار گرفتن ظاهری در لیست امید را به وضوح می توان دید. آیا شورای ائتلاف از چنین مسئله ای آگاه است؟

فارغ از اینکه شورای ائتلاف ظاهری را در لیست نهایی خود قرار دهد یا خیر، سوال دیگر این است که چرا نماینده دور دهم مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا ثبات سیاسی ندارد و هر ازچندگاهی باد برای او به سویی می وزد؟

لازم به یادآوری است که پیش از اینکه ظاهری در لیست امید قرار گیرد نیز در جرگه اصول گرایی قرار داشت، اما در زمان انتخابات مجلس دهم ناگهان اصلاح طلب شد و وارد لیست امید شد و پس از راه یابی به مجلس نیز از اصلاح طلبان فاصله گرفت و به طیف لاریجانی نزدیک شد. او حالا می خواهد خود را به شورای ائتلاف نیز قالب کند!

آنچه از روند گرایش های سیاسی تاکتیکی عسکر ظاهری بر می آید این است که او به هیچ جناح، گروه، حزب، اتحاد یا ائتلافی نه نمی گوید و در عین حال به اهداف هیچکدام از آن ها نیز پایبند نیست!

ظاهرا آنچه برای ظاهری اهمیت دارد نماینده شدن است و به همین جهت او هم می تواند اصول گرا باشد و هم اصلاح طلب، هم لیست امیدی باشد و هم شورای ائتلافی و در یک لحظه از چپ به راست گردش کند آنهم با چراغ خاموش!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.