تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 5116

تحلیل کمپین انتخاباتی رضا جباری/ تمرکز بر آرای خاکستری و ناراضی از ظاهری و ورناصری/ توسل به چهره های شاخص و امور خیریه 

تحلیل کمپین انتخاباتی رضا جباری/ تمرکز بر آرای خاکستری و ناراضی از ظاهری و ورناصری/ توسل به چهره های شاخص و امور خیریه 
رضا جباری خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، توانست کمپین انتخاباتی خود را به اوج برساند و به عنوان یکی از چهره های اصلی انتخابات حوزه مهلا خود را به جمع مدعیان پیروزی وارد کند.

کاندیداسنج؛ رضا جباری خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، توانست کمپین انتخاباتی خود را به اوج برساند و به عنوان یکی از چهره های اصلی انتخابات حوزه مهلا خود را به جمع مدعیان پیروزی وارد کند.

تمرکز ویژه بر آرای خاکستری و ناراضی از ظاهری و ورناصری 

جباری تمرکز ویژه ای روی آرای خاکستری کرده است؛ به ویژه کسانی که به دنبال یک آلترناتیو و جایگزین برای ظاهری و ورناصری بوده اند. کسانی که آماده اند از این دو قطب اصلی انتخابات عبور کنند. جباری در این زمینه، تاکنون موفق عمل کرده است.

با این حال، بیش از هر کاندیدای دیگری، از سبد رای ظاهری کم کرده و کمپین انتخاباتی او را به شدت تضعیف کرده است. یکی از دلایل حملات این دو کاندیدا علیه یکدیگر همین مسئله بوده است.

الگوبرداری از کمپین انتخاباتی دکتر امیدوار رضایی 

جباری از سوی دیگر تلاش کرده با کسب حمایت چهره های ورزشی، علمی، هنری و سیاسی به کمپین خود جان بیشتری بدهد. این رویکرد جباری، الگو گرفته از کمپین انتخاباتی دکتر امیدوار رضایی بوده است. او شاید در زمینه پزشکی شاگرد و الگوبردار خوبی از دکتر رضایی بوده اما در زمینه کمپین انتخاباتی خیر. بعید است توسل به چهره ها بتواند تحول بزرگی در کمپین او ایجاد کند.

راهبرد «یک ویزیت، یک رای»

بخش دیگری از کمپین انتخاباتی جباری به امور خیریه پزشکی مربوط بوده است. جباری در این مدت فعالیت های انتخاباتی گروه های پزشکی را روانه حوزه انتخابیه کرد تا بتواند به کمپین انتخاباتی اش کمک کند. به نظر می رسد، راهبرد «یک ویزیت، یک رای» توانسته به کمپین او کمک کند.

به طور کلی، کمپین انتخاباتی جباری فارغ از پیروزی یا شکست در انتخابات، کمپین موفقی بوده است و توانسته است در مدتی کوتاه فراتر از انتظار ظاهر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صفر شنبه , ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

سلام ، ای کاش دست از طایفه گری بر داریم و جوانان با سواد در مجلس وکالت ما را بر عهده می‌گرفتند ، تا دست از زد و بند مافیایی بر نداریم وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهر مان اصلاح نمی‌شود ، مسجدسلیمان شهر اولین ها با این نوع انتخابات ویران شده ، تا بحال یک نفر از شهر مسجدسلیمان بعنوان نماینده به مجلس نرفته تکلیف شهرستان مسجدسلیمان از اطرافش تعین شده ،