تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 4837

درخواست انتخاباتی از والدین دانش آموزان

درخواست انتخاباتی از والدین دانش آموزان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و لزوم همراهی دانش‌آموزان با والدین خود در این عرصه، گفت: رای دادن در این نظام تکلیف، عبادت و همراهی با شهدا و نشانه ولایت‌پذیری است و اگر دانش‌آموزان این همراهی را داشته باشند قطعا از همین روز این همراهی و شهدایی بودن را در کارنامه اعمالشان خواهند داشت.

کاندیداسنج| مسعود حمیدی‌نژاد رئیس کل آموز و پرورش خوزستان در آیین زنگ انقلاب که امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در دبیرستان متوسطه اول انقلاب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر از همراهی با انقلاب باز بمانیم، دنیا و آخرتمان را از دست می‌دهیم. بر اساس آنچه از بنیانگذار نظام مقدس‌مان رسیده، در سال ۴۲ پیش در بدو حرکت غرورآفرین خود برای در هم پیچیدن طومار استکبار، به یکی از عزیزترین یارانش فرمود که این انقلاب اتفاق خواهد افتاد، شهید خواهیم داد، زندان خواهیم رفت و شکنجه خواهید شد اما این انقلاب به پیروزی می‌رسد. انقلاب که پیروز شد تازه اول کار شما است. این‌قدر باید خون دل بخورید و پای این انقلاب بمانید تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانید.

 

وی افزود: حضرت آقا در فرمایشات متعدد از جمله به برخی از یاران دوران دفاع مقدس خود نیز این فرمایش را به شکل دیگری داشت و فرمود شما یاران دوران دفاع مقدس، حواستان باشد که از قطار انقلاب جا نمانید، جوانان و نوجوانان انقلاب را به سرمنزل مقصود خواهند رساند و پرچم را به دست صاحب اصلی آن خواهند داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بنابراین تکلیف ما این است که در این مسیر، محکم بمانیم و مسیر نورانی شهدا را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهیم.

 

حمیدی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: در آستانه یکی از حساس‌ترین اتفاقات هستیم که هر بار حساس‌تر از دوره قبل بوده است. ممکن است بچه‌ها بگویند ما در سن تکلیف نیستیم که رای بدهیم اما باید بدانند که آن‌ها می‌توانند پدران و مادران خود را برای رای دادن همراهی کنند و به همان اندازه رای دادن، در این نظام مقدس برای آن‌ها ثواب نوشته خواهد شد.

 

وی افزود: رای دادن در نظام جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر بسیار متفاوت است. رای دادن در این نظام تکلیف، عبادت و همراهی با شهدا و نشانه ولایت‌پذیری است و اگر دانش‌آموزان این همراهی را داشته باشند قطعا از همین روز این همراهی و شهدایی بودن را در کارنامه اعمالشان خواهند داشت. امیدوارم هر کجا هستیم بتوانیم این تکلیف الهی را انجام دهیم و مسئولیت‌مان را به سرانجام برسانیم و رضای ولی‌امر و مولایمان در کارنامه اعمال داشته باشیم./منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.