تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۱۲
کد خبر : 4788

هشدار استاندار اصفهان درباره سوگیری های انتخاباتی در دهه فجر

هشدار استاندار اصفهان درباره سوگیری های انتخاباتی در دهه فجر
استاندار اصفهان تاکید کرد: سوگیری های انتخاباتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر صورت نگیرد و لازم است در فضایی آرام به پیشواز انتخابات اسفند امسال برویم.

کاندیداسنج| سید رضا مرتضوی شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: بر اساس نظر صریح رییس جمهور، دولت هیچ‌ فهرستی در انتخابات ندارد و فقط برگزار کننده این رویداد در کشور است.

 

وی با بیان اینکه می کوشیم تا انتخابات با چهار راهبرد اساسی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برگزار شود، اظهار کرد: لازم است ستاد انتخابات در همه دستگاه‌های اجرایی استان با ۲ رویکرد «مشارکت همگانی» و «همکاری در برگزاری انتخابات» تشکیل شود.

 

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با حضور حداکثری مردم و با جهاد تبیین درباره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت مردمی سازی امور، تصریح کرد: این موضوع از مهمترین ماموریت‌هایی است که در سخنان رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور از آن یاد می‌شود زیرا جمهوریت و اسلامیت وابسته به مردم است.

 

استاندار اصفهان اضافه کرد: مردمی سازی امور باید بعنوان یک ضرورت در استمرار انقلاب اسلامی در اولویت قرار گیرد بنابراین انتظار می‌رود برخی از مأموریت اداره های مختلف با حضور فعال مردم ساماندهی شوند.

 

وی با تاکید بر اهمیت الگوسازی برای نوجوانان و جوانان کشورمان از بزرگان و ایثارگران کشور، گفت: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه حدود ۶۵۰ مسجد میزبان معتکفان در سراسر استان بودند، گفت: حدود ۷۵ هزار نفر از مردم استان فریضه اعتکاف را به جا آوردند و بیش از ۱۰۰ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزی اختصاص یافت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد انتخابات در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: مشارکت در انتخابات، وظیفه همگانی است و مدیران به‌عنوان کارگزاران نظام اسلامی در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

محمددرضا جان‌نثاری با بیان اینکه لازم است مدیران امکانات و ظرفیت‌های اداره‌های خود را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند، افزود: تبلیغات محیطی برای مشارکت در انتخابات نیز در اداره‌ها آغاز شود تا شاهد شور همگانی در انتخابات باشیم.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.