تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 3743

تبلیغات زودهنگام ممنوع!

تبلیغات زودهنگام ممنوع!
رییس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در مقابل هیچ فرد یا جریانی از حرکت در مسیر قانون کوتاه نخواهیم آمد، گفت: از همه متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست داریم از روز ثبت‌نام قطعی تا اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت‌ها، رعایت قانون را ملاک دانسته و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز تبلیغی له یا علیه دیگران، خودداری کنند.

کاندیداسنج“مرتضی ولی پوری” روز شنبه در گفت و گو با بیان اینکه چهار اصل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، نصب‌العین همه مجریان، ناظران و عوامل اجرایی خواهد بود افزود: در برگزاری انتخابات آنچه مسلم است رعایت انصاف، امانت‌داری و اجرای قانون بوده و در این مسیر انتخاب مردم ملاک و قابل احترام است.

 

وی تاکید کرد: در تمام مراحل انتخابات نظارت لازم وجود دارد و اخبار و گزارشات از سوی نهادهای مربوطه رصد و مورد اقدام قرار می‌گیرد.

 

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اعلام اینکه آخرین مهلت رفع نقص مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس دوم مهرماه است افزود: شرط اصلی ثبت‌نام قطعی داوطلبان در انتخابات مجلس، رفع نقص مدارک و اخذ کد رهگیری با طی مراحل صحت‌سنجی شش‌گانه است.

 

ولی پوری بیان کرد: دوم مهرماه آخرین مهلت برای رفع نقص و مغایرت پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس و آماده شدن برای ثبت نام قطعی در ۲۷ مهرماه است.

 

وی افزود: شرط اصلی ثبت‌نام قطعی، رفع نقص مدارک و اخذ کد رهگیری با طی مراحل صحت‌سنجی شش‌گانه در مرحله پیش ثبت‌نام است.

 

ولی پوری ادامه داد: تمام اقدامات رفع نقص، بارگذاری مدارک و ارایه سند جدید دال بر صحت مدارک و اظهارات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بعد از بارگذاری مستندات جدید در سامانه وزارت کشور، استعلامات لازم مجددا از مراجع شش‌گانه انجام خواهد شد.

 

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در صورت صحت‌سنجی مدارک از سوی مراجع ذی‌مدخل پیامک حاوی کد رهگیری برای این دسته از متقاضیان ارسال خواهد شد و می‌توانند از ۲۷ مهرماه به‌مدت یک‌ هفته ثبت‌نام قطعی را انجام دهند./ تابناک

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.