تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 3465

تحلیل شماره ۲ کاندیداسنج از حوزه‌ انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا 

تحلیل شماره ۲ کاندیداسنج از حوزه‌ انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا 
رقابت های انتخاباتی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا وارد فاز جدیدی شده است و علی رغم تابستان انتخاباتی سرد در منطقه، تحرکات کاندیدا به صورت فزاینده ای رشد داشته است. 

کاندیداسنج؛ رقابت های انتخاباتی در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا وارد فاز جدیدی شده است و علی رغم تابستان انتخاباتی سرد در منطقه، تحرکات کاندیدا به صورت فزاینده ای رشد داشته است.

در تحلیل دوم، کاندیداسنج به تحرکات و شرایط کاندیدای بار اولی می پردازد

ارزیابی و رصد تیم کارشناسان کاندیداسنج حاکی از آن است که بیشترین تحرکات کاندیدای بار اولی را باید متعلق به محمد حاجی پور، بهرام فروتن، محسن خدری و مازیار جهانبخشی و در سطح کمتری وحید زمانی، کاظم حاجی پور و منوچهر بارانی دانست‌.

تحرکات کاندیدای بار اولی به شرح زیر بوده است:

محمد حاجی پور: رشد کمپین انتخاباتی، فعالیت منسجم در لالی و تحرکات فزاینده اما غیرمنسجم رسانه ای

بهرام فروتن: فعالیت هدفمند و بی سر و صدا در چهار شهرستان، تمرکز ویژه بر لالی و فعالیت رسانه ای محدود

محسن خدری: فعالیت منسجم در لالی، رایزنی و دیدار سیاسی در تهران و فعالیت رسانه ای رشد یافته اما غیرمنسجم

مازیار جهانبخشی: تحرک رسانه ای زیاد، تمرکز بر روی زادگاهش هفتکل و چشم دوختن به سبد رای کاندیدای لالی

وحید زمانی، کاظم حاجی پور و منوچهر بارانی نیز تحرکاتی داشته اما این تحرکات ملموس نبوده است.

علاوه بر کاندیدای بار اولی، از میان کاندیدای شاخص، شاهد افزایش تحرکات رسانه ای علیرضا ورناصری و علی عسگر ظاهری، رکود در فعالیت های اسماعیل جلیلی، مالک خدادادی و مصطفی سمالی، رشد نسبی کمپین انتخاباتی بهنام بهزادی و افزایش گمانه زنی ها درباره ورود علی رضایی به انتخابات بوده ایم‌.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.