تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 4313

دکتر رضا جباری؛ موافقان و مخالفان چه می گویند؟ 

دکتر رضا جباری؛ موافقان و مخالفان چه می گویند؟ 
دکتر رضا جباری که در سالیان اخیر در قامت یک پزشک خَیِر به مناطق محروم می رفته و از طریق فعالیت های پزشکی خیرخواهانه، شهرت و محبوبیت به دست آورده، با نام نویسی در انتخابات حوزه مسجدسلیمان، سوالات، ابهامات و مباحث زیادی پیرامون خود ایجاد کرده است.  

کاندیداسنج؛ دکتر رضا جباری که در سالیان اخیر در قامت یک پزشک خَیِر به مناطق محروم می رفته و از طریق فعالیت های پزشکی خیرخواهانه، شهرت و محبوبیت به دست آورده، با نام نویسی در انتخابات حوزه مسجدسلیمان، سوالات، ابهامات و مباحث زیادی پیرامون خود ایجاد کرده است.

او که شاگرد پروفسور امیدوار رضایی بوده، احتمالا قصد دارد جا پای نماینده ۴ دوره این حوزه انتخابیه بگذارد و در همین راستا روز جمعه ۲۶ آبان اولین نشست انتخاباتی خود را در اهواز برگزار و روز شنبه با حضور در گلزار شهدای مسجدسلیمان، رسما کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد.

در همین راستا، عده ای از ثبت نام دکتر جباری در انتخابات استقبال کرده و حضور او را یک فرصت جدید برای منطقه تلقی کرده اند و برخی دیگر نگاه متفاوتی دارند و مدعی هستند که کارهای خیرخواهانه جباری در سالیان گذشته بذری سیاسی بود که کاشته شد تا در انتخابات آن را درو کند و معتقدند حضور او در انتخابات نه تنها به صلاح خودش نیست بلکه تامین کننده منافع مردم منطقه نیز نخواهد بود.

منتقدان بلافاصله به سراغ سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی جباری در پلدختر لرستان رفته و عنوان کردند که چرا این سرمایه‌گذاری در منطقه مسجدسلیمان بزرگ انجام نشد؟

برخی او را وابسته به خانواده رضایی می دانند و عده ای دیگر او را جدا شده از آنها و نزدیک شده با ائمه جمعه سابق مسجدسلیمان و جریان سیاسی شریان!

برخی جباری را کاندیدایی کم اثر و فاقد موقعیت اجتماعی لازم برای پیروزی می دانند و برخی دیگر، از پشت پرده های انتخاباتی و جدی بودن حضور او سخن می گویند!

آنچه واضح به نظر می رسد این است که حضور انتخاباتی جباری تحرک و پویایی جدیدی را به انتخابات سرد منطقه تزریق کرده است. در این میان، برخی به گرمی از او استقبال کرده اند و برخی با نقدهای جدی به پیشوازش رفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضادوستانی چهارشنبه , ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۴۹

سلام و ارادت لطفا به وضع نابه سامان اعتیادلالی رسیدگی شود ریس بهزیستی لالی یک مدیر ضعیف میباشد که نمیتواند به وضع و مشکلات اعتیاد وناهنجاریهای این شهرستان رسیدگی کند لطفا به جایگزینی برای ایشان عمل نمایید.