تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 6186

قالیباف:

رئیس جمهور باید حواسش به سفره مردم باشد

رئیس جمهور باید حواسش به سفره مردم باشد
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه هفتم تنها سند میثاق ملی ماست، گفت: رئیس جمهور باید حواسش به رشد اقتصادی و سفره مردم باشد.

کاندیداسنج| کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه هفتم تنها سند میثاق ملی ماست، گفت: رئیس جمهور باید حواسش به رشد اقتصادی و سفره مردم باشد

محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی که دوشنبه شب (۲۸خرداد) برگزار شد در پاسخ به سوالی‌ در مورد مهار تورم و‌ رشد تولید، گفت: انتخابات یک فرصت بزرگی است که در اختیار مردم شریف ایران است که بتوانند برای خودشان و کشور تصمیم بگیرند. انتخاب شما در این نقطه مهم است.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف رئیس جمهور تحول در وضعیت اقتصادی برای تمامی اقشار جامعه بویژه کسانی که حقوق ثابت دارند است.

وی بیان کرد: رئیس جمهور باید به گونه ای عمل کند که ضامن حل مشکلات باشد. در دهه نود شرایط سختی را گذراندیم ، نقدینگی ۲۶برابر بود، دوره کرونا را گذراندیم مادران ایرانی هم بحث تربیت و آموزش فرزندان را به عهده داشتند و هم محور تامین هزینه ها برای مشکلات اقتصادی بودند و الان وقت جبران است.

وی افزود: باید این کمبودها در برنامه هفتم جبران شود چراکه برنامه هفتم تنها سند میثاق ملی ماست. رئیس جمهور باید حواسش به رشد اقتصادی و سفره مردم باشد. باید قفل این توقف را بشکنیم و ادامه راه دولت شهید رئیسی که این راه را آغاز کردند باشیم.

قالیباف گفت: بحث هدر دادن سرمایه ما امروز سه نیم برابر یارانه ها است. در دولت خدمت و پیشرفت با حضور و مشارکت، اقتصاد قوی را دنبال می کنیم. ما در دولت مان حقوق عزیزان را متناسب با تورم افزایش می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.