تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 4683

۱+۳ قطب اصلی انتخابات حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا 

۱+۳ قطب اصلی انتخابات حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا 
انتخابات حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با اعلام تایید صلاحیت ۲۹ نفر، شکل جدی و در عین حال شفاف تری به خود گرفته است. 

کاندیداسنج؛ انتخابات حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با اعلام تایید صلاحیت ۲۹ نفر، شکل جدی و در عین حال شفاف تری به خود گرفته است.

با این حال، عدم تایید صلاحیت برخی کاندیدایی که توانسته بودند شبکه گسترده ای از آرای مردم حوزه انتخابیه را با خود همراه کنند، فضای انتخاباتی را کم رمق کرده که انتظار می رود با تایید صلاحیت برخی از آن ها، انتخابات جان تازه ای به خود گیرد.

طبق بررسی و آنالیز کارشناسان کاندیداسنج، انتخابات حوزه مهلا با لیست کنونی، ۳ قطب اصلی رقابت خواهد داشت؛ علیرضا ورناصری، علی عسکر ظاهری عبده وند و رضا جباری.

پیش بینی کاندیداسنج این است که مازیار جهانبخشی که تاکنون موفق شده سازمان و ساختاری ستادی خود را حفظ کند، با احتمال بالای اخذ تایید صلاحیت، قطب دیگر انتخابات خواهد بود.

در این میان، تحرکات رسانه ای علی عسکر ظاهری اوج گرفته است و علیرضا ورناصری نیز در حال تلاش برای احیای اجماع درون طایفه ای است. رضا جباری نیز تمرکز ویژه ای بر روی آرای خاکستری و ناراضی از دو نماینده کنونی و پیشین کرده است و به آرامی در حال جذب آرای خاموش است اما فاصله زیادی تا پیروزی نهایی دارد.

محسن خدری نیز که می تواند با اجماع در لالی یکی از قطب های انتخاباتی باشد تاکنون چه در سطح میدانی و تبلیغاتی نتوانسته خودی نشان دهد.

به نظر می رسد، نماینده آینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا را باید از میان اسامی ای همچون ورناصری، ظاهری، جباری و جهانبخشی یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.