تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۳
کد خبر : 5901

نشست انتخاباتی غیرعلنی علی لاریجانی با اصحاب رسانه/ رونمایی از استراتژی جدید برای قطبی سازی فضای انتخابات 

نشست انتخاباتی غیرعلنی علی لاریجانی با اصحاب رسانه/ رونمایی از استراتژی جدید برای قطبی سازی فضای انتخابات 
علی لاریجانی که این روزها گمانه زنی های مختلفی پیرامون حضور او در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد، روز سه شنبه نشستی با اصحاب رسانه برگزار کرد.  

کاندیداسنج؛ به گزارش کاندیداسنج، علی لاریجانی که این روزها گمانه زنی های مختلفی پیرامون حضور او در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد، روز سه شنبه نشستی با اصحاب رسانه برگزار کرد.

طبق اطلاع کاندیداسنج، در این نشست، علی لاریجانی از اصحاب و فعالان رسانه ای و شبکه های اجتماعی دعوت کرد و دیدگاه های خود پیرامون انتخابات پیش رو را بیان کرد.

این جلسه یادآور گفتگوی کلاب هوسی چهارساعته او در سال 1400 بود که با عنوان پاسخ های بی پرده لاریجانی به «سوالات سخت» برگزار شد. نشستی که سرآغاز فعالیت های او در قامت کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

لاریجانی در این نشست رسانه ای بسته و غیرعلنی، اظهار داشت که در صورت کاندیداتوری و اخذ تایید صلاحیت شورای نگهبان، در مناظرات متفاوت ظاهر می شود و با موضع و رویکرد انتقادی وارد عمل خواهد شد.

در روزهای گذشته خبرهای متعددی مبنی بر مشورت لاریجانی با مشاورین خود و همچنین مذاکره در سطوح بالا برای حضور در انتخابات منتشر شده بود. خبرگزاری دولتی برنا نیز از تصمیم نهایی علی لاریجانی برای ورود به عرصه قابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بدین ترتیب به نظر می رسد حضور لاریجانی در انتخابات، فراتر از گمانه زنی های رسانه ای بوده و در روزهای آینده رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.