تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 5214

تحلیل کمپین ابراهیم متینیان/ از حمایت های گسترده طوایف و اقشار تا حمایت جریان اصلی اصول گرایی 

تحلیل کمپین ابراهیم متینیان/ از حمایت های گسترده طوایف و اقشار تا حمایت جریان اصلی اصول گرایی 
ابراهیم متینیان به عنوان شناخته شده ترین کاندیدای این دوره و نماینده فعلی این حوزه انتخابیه، بخت اول انتخابات است. 

کاندیداسنج؛ ابراهیم متینیان به عنوان شناخته شده ترین کاندیدای این دوره و نماینده فعلی این حوزه انتخابیه، بخت اول انتخابات است.

با تحلیل کاندیداسنج از کمپین ابراهیم متینیان همراه باشید:

متینیان تنها کاندیدایی است که علاوه بر پایه رای قوی طایفه ای، توانسته است همراهان زیادی از طوایف و اقشار مختلف را با خود همراه کند.

با وجود اینکه اکثریت کاندیداهای شاخص این دوره اصولگرا هستند، متینیان تنها کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در این حوزه انتخابیه است که نشان از فعالیت قوی کمپین او است.

به نظر می رسد اکثریت کرسی های مجلس آینده در اختیار این شورا باشد. نکته بارز کمپین متینیان، حضور خبره های انتخاباتی این حوزه در ستاد او است.

در روزهای گذشته انواع تخریب ها از سوی برخی رسانه های همسو با بهمئی و برخی دیگر از کاندیداهای شاخص به سمت کمپین متینیان روانه شده است. نکته ای که نشان می دهد سایر کاندیداها متینیان را مهمترین رقیب خود می دانند.

بررسی‌های میدانی و افکارسنجی‌ها نشان می‌دهد که علی‌رغم تورم بالا در سالهای گذشته، شاخص‌های عمرانی و اشتغال این حوزه انتخابیه بهبود داشته است‌. موردی که می‌تواند تاثیر مطلوبی بر افزایش و بهبود سبد رای متینیان داشته باشد.

جمع بندی فعالیت های تیم متینیان در فضای مجازی و بررسی های میدانی نشان می دهد که تکرار نتیجه انتخابات دوره قبل برای متینیان دور از دسترس نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.