تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 5607

با ورود بازرسان شورای نگهبان:

بازشماری آرای حوزه انتخابیه مهلا آغاز شد

بازشماری آرای حوزه انتخابیه مهلا آغاز شد
شنیده های کاندیداسنج حاکی از آن است که پس از شکایت قانونی رضا جباری پیرامون ادعای تخلف در انتخابات ۱۱ اسفند حوزه انتخابیه مهلا، روز یکشنبه بازرسان شورای نگهبان وارد حوزه انتخابیه شده و بازشماری برخی از صندوق های حوزه انتخابیه را آغاز کرد.

کاندیداسنج| شنیده های کاندیداسنج حاکی از آن است که پس از شکایت قانونی رضا جباری پیرامون ادعای تخلف در انتخابات ۱۱ اسفند حوزه انتخابیه مهلا، روز یکشنبه بازرسان شورای نگهبان وارد حوزه انتخابیه شده و بازشماری برخی از صندوق های حوزه انتخابیه را آغاز کرد.

طبق اطلاعات واصله، روز یکشنبه بازشماری آرا در اندیکا انجام شد و قرار است امروز و فردا نیز آرای برخی صندوق های مسجدسلیمان نیز انجام شود.

یک منبع آگاه در این رابطه به کاندیداسنج گفت: گزارش مربوط به بازشماری آراء به صورت محرمانه تنظیم خواهد شد و گمانه زنی ها و شایعات پیرامون صحت یا مخدوش بودن نتایج انتخابات تا زمان اعلام قطعی نتیجه از سوی شورای نگهبان، فاقد اعتبار است.

وی افزود: شورای محترم نگهبان با جدیت و براساس قانون به شکایت کاندیدای معترض رسیدگی خواهد کرد و نتیجه رسیدگی به شکایات کاندیدای معترض در زمان مقتضی و پس از بررسی های لازم به اطلاع خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.